Wij gebruiken cookies op deze site om jouw ervaring te verbeteren.

0001
Jouw score

Hoe hoger je score, hoe meer je ziet

Nieuwsgierige mensen worden beloond! Hoe meer je scrolt, klikt, kijkt en leest, hoe meer je ontgrendelt. Ga op avontuur en speel deze site helemaal uit.

VREEMDE OGEN, NIEUWE DINGEN

Wanneer je altijd met dezelfde mensen naar dezelfde uitdagingen kijkt, is het verrekte moeilijk om tot nieuwe inzichten te komen. Om nieuwe oplossingen aan te boren.

Heel logisch, want iedereen heeft wel last van
attention tunneling en conformation bias. Je krijgt er tunnelvisie van. Gebeurt de besten.

Wat je dan nodig hebt is een setje vreemde ogen en daarom ontwikkelden wij de...

De Vreemde Ogen sessies

Onder begeleiding van een of twee ervaren Braintrainers onderzoek je op een creatieve manier een vraagstuk met betrekking tot communicatie, samen met je team. Omdat we tijdens de sessie gebruik maken van scampering en op een veilige en prikkelende manier actief zoeken naar nieuwe perspectieven, weet je zeker dat je aan het eind van de sessie naar huis gaat met frisse energie, nieuwe inzichten en focus op jouw communicatiemix.

voorbeeldvragen

“We doen onze communicatie al jaren zo.
Past dat nog wel?”

”We willen dat ons merk A of B uitstraalt, maar twijfelen of dat wel zo is.”

“Wat moeten we nou met de Big Tech? Kunnen we ons merk ook neerzetten zonder de
X’s en TikToks?”

“Zouden wij niet eigenlijk op Snapchat aanwezig moeten zijn?”

“We hebben voor het nieuwe jaar heel veel ideeën voor onze communicatiemix. Wat is nou het meest kansrijk?”

“We zijn toe aan een nieuwe uitstraling maar weten niet waar we moeten beginnen.”

“We willen slimmer omgaan met de financiële middelen die we hebben voor onze branding,
maar waar beginnen we?”

 

voorbeeldprogramma

09.00 – 09.30   Een vliegende start met een creatieve inleiding.

09.30 – 09.45   De vraag wordt toegelicht door de aanvrager.

09.45 – 10.30   Perspectievenonderzoek.

10.30 – 10.45   Kleine pauze met voorronde van het NK Scheelkijken.

10.45 – 11.15   Schiften, strepen en kiezen.

11.15 – 12.00   Met creatieve opdracht verbetervoorstellen maken.

11.45 – 12.00   We delen de verbetervoorstellen met elkaar.

12.00 – 12.15   Finale NK Scheelkijken.

12.15 – 12.45   We plotten de voorstellen op haalbaarheid.

12.45 – 13.00   Afronding en vooruitkijken.

VOOR ANJA VAN FINANCIËN:

Wat kost het?
Een sessie van een dagdeel á vier uren, onder begeleiding van twee scherpe, deskundige en inspirerende Braintrainers, kost €5000,- excl. Dat is inclusief onze creatieve nieuwe brainzolder en met wat lekkers tussendoor. Jullie kunnen met maximaal acht collega’s meedoen. Bij meer deelnemers, is er een andere locatie nodig. 

Wat levert het op?
Na deze sessie lopen jullie naar buiten met frisse energie, scherpe inzichten en een nieuwe focus. Nu weet je welke investering en inzet meest kansrijk (of juist kansloos) is. Met welke middelen kun je verder, welke kunnen anders, wat kan zelfs weg? Dat is allemaal winst in tijd en middelen. Een week later ontvangen jullie een samenvatting en advies.

waar wacht je nog op?