Wij gebruiken cookies op deze site om jouw ervaring te verbeteren.

0001
Jouw score

Hoe hoger je score, hoe meer je ziet

Nieuwsgierige mensen worden beloond! Hoe meer je scrolt, klikt, kijkt en leest, hoe meer je ontgrendelt. Ga op avontuur en speel deze site helemaal uit.

Magazine voor De Friesland

header Fam

Hoe je in één klap verzekerden informeert en een band met ze opbouwt

Je wilt als zorgverzekeraar je verzekerden graag informeren. Over wijzigingen in de polis en over de wereld van zorgverzekeringen. Én je wilt hen behouden. Want tegen het einde van het jaar kijkt toch iedereen om zich heen: welke zorgverzekeraar past bij mij? Samen met De Friesland combineerden we bij GH+O deze twee wensen tot één product: Fam. Een magazine over krachtige mensen en bijzondere families.

welkom in de Fam.

Afbeelding
canvas Fam

Van kale polisinfo naar persoonlijke verhalen

Fam. staat voor familie. De community van verzekerden waarop coöperatieve verzekeraar De Friesland zich richt. De Fam. is een magazine vol persoonlijke verhalen en interessante inhoud. Een magazine voor de hele familie, dat inzicht geeft in zorgkosten en dat bijzondere verhalen vertelt. Over onderwerpen die direct raken aan levens van verzekerden. Van jonge gezinnen tot senioren die vitaal willen blijven. Een magazine dat je oppakt, openslaat en doorbladert. Dat laagdrempelig en relevant is. Fam. is stoer, recht voor z’n raap en een tikkie eigenwijs.

collega covers Fam
Een magazine voor de hele Fam.

Digitaal en print spelen op elkaar in

Fam. verschijnt drie keer per jaar als digitaal magazine. Aan het eind van het jaar, als mensen overwegen over te stappen van zorgverzekeraar, verschijnt een geprinte editie. Zo ligt De Friesland letterlijk bij verzekerden op de keukentafel. Precies op het juiste moment.

 

Oneindig veel mogelijkheden

In de digitale Fam. maken we volop gebruik van de mogelijkheden die een digitaal magazine biedt. Zo zetten we videorubrieken in, zoals de rubriek ‘Beter!’ over zorginnovatie, en maken we in de rubriek ‘Buitengewoon mooie beelden’ gebruik van user-generated content. Daardoor worden verzekerden betrokken bij de inhoud van het blad. Print en digitaal verwijzen naar elkaar. Zo maken we één Fam.-story over het jaar heen.

Fam. zelf lezen?

Dat kan hier.

Afbeelding
famcanvas